14 Haziran 2016 Salı

Şefim sağ olsun

Merhaba mutfakçılar.

Ben Kaş'a taşındım. Bu sebeple de mutfak işini de hem bir alt hem bir üst seviyeye taşıdım. Aslında olay biraz karışık.

Kaş'a 17 Nisan'da taşındık ve taşındığımız evin mutfağı bundan neredeyse 2 ay sonra yapılabildi. Bu süreçte zaten pamuk ipliğine bağlı mutfak becerilerimi galiba sıfırladım. Hepsini ayakkabı kutularına doldurdum. sakdjsakjd. Mutfak yapıldıktan sonra ise makarna ve menemen seviyesinden olaya tekrar el attım :)

Bu arada aç mı kaldım? Tabii ki hayır! Çünkü otelde çalışıyorum ve otelin bi restoranı var. Restoranın da allah kepçesine zeval vermesin, pek yetenekli bir şefi var. Zaten bütün günlerimiz akşamlarımız otelde geçtiği için Uğur'un yemeklerini yiyorum, hehe. Baya enteresan bir olay bu benim için. Yanında ne istesen pişirecek birinin ve iki metre ötede profesyonel bir mutfağın bulunması fikrini epey şaşkınlıkla karşıladım. Gerçekten de NE İSTESEM pişiriyor! Çok ilginç :)

Sonuç olarak mutfaklarla ilişkim şimdilik bu kadar. Bizim gız da şekeri bıraktığından bu sayfada şöyle bol çikolatalı ya da ne bileyim böyle ağız sulandıran kekler pastalar görmek için daha çok bekleriz gibime geliyor.

Haydi sağlıcakla!

Hiç yorum yok: